Klacht CBS De Koning : Directrice trapt mijn zoontje d'r grond in

Nadia ramdien

De directrice schreeuwde tegen me en geeft mijn zoon onnodig straf omdat hij voor zichzelf opkwam in een scheldpary .ze zegt erge slechte dingen over hem die niet waar zijn als ik haar om uitleg vraag schreeuwt ze tegen me dat ik mijn mond moet houden .nu heeft niemand straf gekregen doe begonnen is en is gaan slaan .alleen mijn zoontje die terug schold mag niet meer meedoen met de eind musical en mag niet uit school springen .dit is erg heftig ze zegt me zelf dat mijn kind een moordenaar kan worden omdat als die straf heeft en kinderen buiten ziet spelen dat die dan lacht dat dat volgens haar mega zieke gedrag is .graag smeek ik om jullie hulp hiermee

Wederzijdse respect en dat mijn zoontje na 8 jaar nooit te blijven zitten nooit geschorst toch maandag mag meedoen met de musical en uit school springen en afscheid mag nemen van de Kids uit de klas

Wij vinden dat CBS De Koning hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over CBS De Koning ?