Klacht CBW reizen: 9daagse rondreis door Turkije

jannet

9daagse rondreis door Turkije van CBW reizen via vakantieveilingen.
Alles wat CBW reizen beloofd in zijn rondreis niet nagekomen.
1 Na het gedane bod bevestiging van betaling en schrijven van CWB reizen wat er
nog bij zou komen aan betalingen. (excursiegeld en transferkosten)
Ik wilde duidelijkheid heb gebeld en gemaild over zowel excursies als transferkosten die waren in het aanbod van vakantieveiling inclusief na een week nog niet opgelost en de tickets kwamen maar niet raad gevraagd per telefoon aan consumentenbond totaal 2 x.
Geen van de beschreven hotels gezien
Super slechte Hotels zeer onhygieënisch katten liepen onder het eten over de tafels (heb foto,s gemaakt) veel zieken wij ook zelfs nog dagen na thuiskomst.
Geen goede Nederlandstalige gids.
Terug tickets laatste dag voor vertrek met mede deling andere morgen 2 uur rijden
naar ander vliegveld waarvan niets bekend was.
Al met al geen onbezorgde vakantie die bedoeld was voor ons 40 jarig huwelijk.

Heb eerst er alles aan gedaan om CWB reizen via mails tot een oplossing te komen
maar krijg zoals vanaf dag 1 alleen maar bedreiging en onbeschofte mails terug.

CBW reizen
    Wij willen niet teveel op uw verhaal ingaan, daar u uw woorden sowieso verdraaid. U wenst geen oplossing zoals u hier omschrijft, maar wilt uw zin doordrijven.
    jannet
    Hier een reactie op het schrijven van CBW reizen.
    Het antwoord van CBW reizen slaat nergens op ik heb CBW reizen van af 7 november 2013 de kans gegeven via mails tot een nette oplossing te komen en voor CBW reizen opengelaten hoe tegemoet te komen na deze vervelende reis met VEEL niet nagekomen afspraken van hun kant. Indien nodig kan ik alle gedane correspondentie naar het klachtencompas doormailen.
    Ik verwacht na deze vakantie die GEEN VAKANTIE was een tegemoetkoming van CBW reizen.
    jannet
    CBW reizen is te onbeschoft om antwoord te geven en
    is een zeer onprofessioneel reis Bureau dat niet in staat is een
    klacht op te lossen en zeker zijn aanbieding van een 9 daagse rondreis met daarbij behorende excursies niet na te komen. Ik ga daarom zeker door met de consumentenbond. Ik hoop dat deze mij verder kan helpen daar ik al zeker 25 jaar lid ben.
    met vriendelijke groet mevr den Hartog de Kruyff

jannet

Ook een klacht indienen over CBW reizen?