Klacht CBW reizen: CBW Reizen * daagse rondreis zonnige Turkije welke vol valse beloftes was van 21-11-2013 tot en met 28-11-2013

Bianca Essens

Via Vakantieveilingen plaatsten ook wij een bod op een 'Rondreis Turkije 8 dagen half pension voor 2 pers. via CBW Reizen Dhr. Westers. Dit incl 8-daags prog Bij exclusief stond er bij ons niks vermeld!!!! Na betaling stond opeens wel een kopje met exclusief, o.a. excursies. Hiervoor nog optioneel!Na aanleiding hiervan hebben we meerdere keren met Dhr. Westers gebeld ook vanuit Turkije.deze zei dat we niet verplicht waren de excursies te doen. En dat we zeker wel het genoemde programma zouden krijgen. .Onderweg in de bus van het vliegveld Antalya richting hotel vertelde onze reisleiders wat anders. Namelijk dat we per persoon 139 euro moesten betalen voor alle excursies, Deden we dit niet , dan zouden we gewoon in de hotels blijven. Daar wij deze commerciële verkoop praatjes ook zeker niet wilde bijwonen,hebben wij nogmaals besloten niet de € 139,00 pp te betalen Het Hotel in capadocie waar we 3 nachten verbleven was vies goor en slecht Lambert & Bianca Essens

minimaal een compensatie voor de schaduw die over onze vakantie gegooid werd en bedreigingen die er geuit zijn!

CBW reizen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over CBW reizen?