Klacht CD-ROM-Land.nl: Asus promotion actie versus computerwinkel

Maaike

Op 8 Januari heb ik n Asus laptop gekocht CDRomland. Toen ik op 27 feruari mijn laptop bij CDROMland afgaf omdat deze kapot was, vroeg de verkoper of ik me had aangemeld voor de Asus promotion actie. Een actie waarbij behalve reparatie Asus ook het aankoopbedrag terug geeft. Voorwaarde was aanmelden binnen 2 weken na aankoop. Ik had me inderdaad binnen 2 weken aangemeld, maar niet op de promotionsite van Asus maar op de normale site, omdat ik gewoonweg niet van de actie wist. Dat is me pas verteld bij t in leveren. Bij navraag of CDROMland nog iets kan and regelen mbt de actie, krijg ik 0 reactie, terwijl dit duidelijk een nalatigheid van deze winkel is geweest. Ook Asus en Asus promotions weigeren mee te denken. Natuurlijk koop ik geen laptop met het oog op mankementen en de promo-actie, maar nu de winkelier mij hier achteraf en te laat op attent maakt, vind ik dit wel heel erg wrang en slecht.
Mischien kunt u iets betekenen.

Ik wil gebruik kunnen makes van de promotions actie en mn aankoopbedrag terug ontvangen. De harddisk is kapot.

Wij vinden dat CD-ROM-Land.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over CD-ROM-Land.nl?