Klacht CD-ROM-Land.nl: Laptop voldoet niet aan verwachtingen, reeds 3 maal ter reparatie aangeboden, wil geld terug.

# 52058
R. Mutsaers

In aug 2012 voor zoon Asus A75 laptop aangeschaft, aangegeven bij koop dat er snelle SSD en extra geheugen bijgeplaatst zou worden. In sep 2012 ging laptop voor 1e keer stuk, SSD harddisk daardoor ook defect geraakt. Door Asus onder garantie gerepareerd en SSD is door CDRomland vervangen door ander type SSD. Toen heeft laptop ruim jaar correct gewerkt. Daarna zelfde klacht, wederom harddisk storing. Harddisk weer defect, vervangen door nieuwe van weer ander type. Laptop door Asus ook weer hersteld, voor tweede maal nieuw harddisk controller vervangen. Laptop heeft daarna een maand gefunctioneerd waarna deze wederom met dezelfde klacht, defecte harddisk ter reparatie is aangeboden. Dit is op 4 jan 2014 gebeurd. Inmiddels is vertrouwen in laptop volledig weg. Drie verschillende types SSD, driemaal zelfde klacht. Aangegeven dat ik geld terug wil, diverse mails gestuurd, bedrijf wil niet meewerken. Bij koop is niet aangegeven dat SSD niet ondersteund werd, anders had ik ander type gekozen

Inmiddels via ander bedrijf nieuwe laptop aangeschaft omdat zoon niet zonder laptop kan voor studie en reparatie te lang zou duren en CDROMland geen vervangend exemplaar ter beschikking wilde stellen (kapotte laptop kunnen wij toch niet helpen was hun uitleg, wij zijn slechts schakel tussen u en fabrikant).
Vertouwen is ver weg in CDROM Land. herhaaldelijk aangegeven dat ik met hen een koopovereenkomst heb en dat zij dit met Asus moeten uitvechten en niet de klant de dupe laten worden. Ze verschuilen zich achter regeltjes van Asus, die ons bij de koop niet zijn verteld.
Vandaar dat ik restitutie wil van het bedrag omdat ik van mening ben dat door de driemaal dat ik de laptop ter reparatie heb aangeboden en de tijd die het steeds kostte om deze gerepareerd te krijgen, de laptop ook niet ten volle heb kunnen gebruiken.
En het vertrouwen in dit type laptop is volledig verdwenen.

Wij vinden dat CD-ROM-Land.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over CD-ROM-Land.nl?