Klacht CD-ROM-Land.nl: Retour tijdens transport beschadigd, nu kan ik fluiten naar mijn geld

Klachtnummer
# 405300
Gebruiker
R. Koppelman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee monitoren bij hem gekocht. na een week nekklachten dus ik koop een bureaubeugel. Blijken die monitors niet op een steun gemonteerd te kunnen worden dus ik ben hen op met de vraag of ik kan ruilen voor een ander stel monitoren. Niet dus, ik kan ze tegen betaling terugsturen en andere bestellen.
Ik pak de monitors op het dekbek weer in de originele verpakking en stuur ze verzekerd op. Krijg ik een paar dagen het bericht dat ze op één van de monitoren een kras hebben gevonden en dat die (zonder overleg) is teruggestuurd naar mij. Ik weet zeker dat die dingen onbeschadigd ingepakt zijn, als cd-rom-land die kras ook niet gemaakt heeft is dat verzekeringswerk bij postnl. Nu kan ik die bekraste monitor tegen verzendkosten terugkrijgen, geld kan ik naar fluiten.

De oplossing

Alsnog de transportschade claimen bij postnl: de zending was verzekerd, hij is onbeschadigd hier de doos ingegaan, hij is volgens cd-rom-land daar beschadigd uit de doos gekomen.
En mij gewoon het geld waar ik recht op heb teruggeven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CD-ROM-Land.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over CD-ROM-Land.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen