Ce Repair Services

actief

Over ons

CE Repair Services levert reparatie services (aan huis of in de werkplaats) en aanverwante diensten ten behoeve van elektrische apparaten, zoals televisies, monitoren, audio apparatuur, (klein) huishoudelijke en groot huishoudelijke (witgoed) apparatuur, computers, en tevens technische installaties zoals warmtepompen en airconditioning. CE Repair Services is door vele door vele fabrikanten, importeurs en distributeurs geautoriseerd voor garantieafhandeling en serviceverlening na de garantieperiode in de Benelux. Wij werken intensief samen met de vooraanstaande wederverkopers van elektronica en huishoudelijke apparaten, waarbij wij door een aantal zijn aangesteld als ‘Preferred Service Partner’. CE Repair Services levert met 6 vestigingen verspreid over de Benelux hoogwaardige diensten voor zowel consumenten als de zakelijke markt. De screening, coördinatie en planning van reparaties alsmede de onderdelen distributie (in-night) worden uitgevoerd op onze hoofdvestiging in Dordrecht. Vrijwel dagelijks rijden wij in alle postcodegebieden om bij klanten reparaties uit te voeren. Reparaties aan huis voeren wij uit voor de grotere apparaten zoals wasmachines, koelkasten, grote beeldmaten televisies, warmtepompen, airconditioning, etc. Door de goede geografische spreiding van onze vestigingen kunnen wij een perfect dekkende dienstverlening bieden binnen de Benelux. De kleinere en meer handzame toestellen worden in onze gespecialiseerde en centrale werkplaatsen in Mijdrecht (NL) en Brussel (BE) gerepareerd. Wij werken samen met diverse pakketdiensten teneinde een snelle heen- en retourzending van de apparaten te realiseren.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
1 klacht Altijd

Beoordelingen

Geen recente beoordelingen

Waarom via Klachtenkompas?

• Maximale aandacht voor je klacht
  • Alles rondom je klacht in één overzicht
  • Gemakkelijk, gratis en (vaak) effectief
Van de Consumentenbond

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Ce Repair Services?