Opgelost door Ce Repair Services: Reparatie wasmachine duurt te lang na meebrengen verkeerd artikel

content Opgelost
d.voort

Week wachten op reparatie wasmachine en vervolgens het verkeerde artikel bij hebben waardoor ik weer bijna een week moet wachten. Reparatie 8 juni aangemeld en 19 juni hopelijk gemaakt. Dat duurt mij veel te lang! Ik kan niet zo lang zonder wasmachine.

CE geeft aan niets te kunnen doen aan de levertijd van artikelen. Dat begrijp ik maar CE kan wel iets doen aan de prijs die ik voor hun service betaal! 177 euro wanneer ik het zelf bestel. 235 euro door ce (inclusief coulance regeling Samsung waar ik heel blij mee moet zijn)

Reparatie deze week of coulance van originele reparatie kosten
Monteur is zaterdag ochtend geweest om wasmachine te maken.

Ce Repair Services
    Geachte heer,

Wij hebben uw klacht onderzocht. Wij hebben de melding van het defect ontvangen op 07-06 om 16:00 uur. Op 07-06 om 17:31 is er contact met u geweest en zou u de koopbon opzoeken. De koopbon hebben wij op 08-06 van u ontvangen. De koopdatum, 12-09-2012 gaf aan dat er geen recht op reparatie onder garantie zou zijn. Er is vervolgens direct voor u een prijsopgave voor u gemaakt met deze prijsopgave bent u akkoord gegaan. Vervolgens is het benodigde onderdeel besteld, helaas is daarbij iets misgegaan, voor zover CE Repair Services daar debet aan is (dat moet worden uitgezocht) op voorhand onze excuses daarvoor.

CE Repair Services gaat niet over de coulanceregeling, zij is puur en alleen de uitvoerende partij van de reparatie. Voor deze reparatie is in dit geval een onderdeel nodig, dit onderdeel komt a.s. vrijdag binnen. Om die reden is de reparatie (na overleg met u) ingepland voor komende maandag. Indien a.s. zaterdag u beter past, wilt u ons dat dan s.v.p. laten weten? Wij zullen dan trachten de reparatiedatum te verplaatsen.

CE Repair Services
    d.voort
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Ce Repair Services
    Geachte heer,

Van de buitendiensttechnicus, die zaterdag volgens afspraak bij u is geweest, hebben wij vernomen dat de reparatie succesvol is afgerond. Wij wensen u nog veel gebruiksgemak van uw wasmachine toe.

CE Repair Services.

Ook een klacht indienen over Ce Repair Services?