Klacht Ce Repair Services: Reparatiekosten tijdens garantieperiode

Klachtnummer
# 34618
Gebruiker
Anna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

25 januari j.l hebben wij een LG 47LM40S televisie gekocht bij de Mediamarkt te Zoetermeer.
08 september j.l viel het beeld langzaam aan weg, beginnende vanuit de hoek rechtsonder.Uiteindelijk was het beeld grijs-wit.
Ce Repair heeft aan de hand van foto"s geconstateerd, dat de beeldbuis kapot is door vallen of stoten. Reparatiekosten 673,-Euro,terwijl het aankoopbedrag 685,-Euro bedraagt.
De tv is niet gevallen en er is ook niet tegenaan gestoten.
We hebben de tv inmiddels naar de Mediamarkt gebracht, zodat Ce Repair de tv beter kan bekijken . We hebben ook gereageerd per mail naar Ce Repair, om aan te geven dat de tv niet gevallen of gestoten is.
Bovendien is de tv pas 9 maanden oud en valt dus onder de garantie.

De oplossing

Kosteloze reparatie ,de tv is nog geen 9 maanden oud en valt onder de garantie.
Het liefst willen we ons geld terug van Mediamarkt,omdat er veel eenzelfde soort klachten zijn omtrent de televisies van LG.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ce Repair Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen