Klacht Ce Repair Services: Reperatie is afgemeld op de dag van afspraak omdat de onderdelen niet geleverd zijn.

D. Verhagen

Op 18 november heeft een reparatie plaats gevonden, helaas is het probleem niet opgelost.
Nu is er een nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag ( 24-11) tussen 9-11- u

Ik heb hier een vrije dag voor moeten nemen, krijg ik om 9:20u een sms dat het niet doorgaat dat omdat de benodigde onderdelen niet voorradig is. Zodra deze binnen zijn nemen zij weer contact op.

Heb de vestiging in Spijkenisse gebeld, deze medewerker was erg kort door de bocht.
Deze zei " ja kan gebeuren een menselijke fout".
Dan nog onpersoonlijk een sms sturen i.p.v een telefoontje, kreeg als antwoord "ben niks anders aan het doen dan bellen".
Als deze order al een week bekend is en je ziet dat de onderdelen niet op tijd geleverd gaan worden , wacht je dan op de dag zelf en laat je om 9:20u pas weten dat de reparatie niet doorgaat via een SMS!
Wie gaat mijn vrije dag vergoeden

Excuus, en compensatie vrijedag.

Ce Repair Services
    Geachte mevrouw,

Bedankt uw bericht. Wat een supervervelende situatie. Helemaal omdat u tweemaal te maken heeft gehad met een ingepland bezoek wat als gevolg van een ziekmelding niet kon doorgaan. Wij begrijpen uw ongenoegen daaromtrent en ondanks dat wij daar uiteraard niets aan kunnen doen toch onze excuses voor het veroorzaakte ongemak.

Als gevolg van de corona pandemie worden ook onze mensen getroffen. Ook zij dienen zich aan de RIVM-richtlijnen te houden. Zowel indien zij zelf klachten hebben en/of indien er corona in hun naaste omgeving (bij een persoon waarmee zij recent contact mee hebben gehad) is geconstateerd.

Om deze reden is het aantal beschikbare Technici (en overig werknemers) thans beperkt. Tevens is het zo dat de voor de reparatie benodigde onderdelen via nachttransport, bij de Technicus thuis voor de deur, in de serviceauto van de Technicus worden geladen. Indien een Technicus zich dan onverhoopt s ‘morgens ziekmeldt is soms niet direct (en zeker gezien de huidige situatie) een collega die de route kan overnemen.

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten edoch, wij vertrouwen erop u met deze toelichting (alsmede hetgeen wij aan u via een persoonlijke e-mail hebben verwoord) te hebben aangegeven dat wij erkennen dat dit een vervelende en tevens uitzonderlijke situatie is.

CE Repair services.

D. Verhagen
Ik vraag me af of de mail wel goed gelezen is. Er is niet afgemeld vanwege een ziekmelding! Maar omdat het onderdeel niet voorradig was en werd ik pas om 9:20 u die dag op de hoogte per sms. Dus ik vind het jammer dat de corona als excuus wordt gebruikt.

Ook een klacht indienen over Ce Repair Services?