Klacht Ce Repair Services: Slechte interne communicatie CE. Repaire!!

Klachtnummer
# 130890
Gebruiker
Jeroen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden16-09-2015 een afspraak gemaakt voor een reparatie van een kapotte wasmachine. Tot 2 keer toe bestellen ze de verkeerde spullen. En ben je 2 weken verder zonder wasmachine. Als je dan wederom zelf weer moet bellen om er voor te zorgen dat ze een keer de juiste artikelen bestellen vinden ze het gek dat je je geduld verliest. Als je een ene Iris bij CE repair aan de lijn krijgt ben je zeker aan de goden overgelaten. Uit eindelijk bij Bcc langs geweest en een nieuwe wasmachine gekregen. Top van BCC.
EN WAT EEN SLECHT BEDRIJF IS CE REPAIR.

De oplossing

Oplossing gevonden Door Bcc.
NIET DOOR CE REPAIR

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ce Repair Services is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ce Repair Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen