Klacht Ce Repair Services: Slechte service

Boze mensen

Bijna 5 weken geleden hebben wij onze afwasmachine van net 2 jaar oud van het merk samsung ter reparatie aan geboden aan cerepair in Dordrecht. Via BCC waar we hem gekocht hebben. 1e monteur maakt afvoerslang stuk en kan reparatie niet verder uitvoeren. Onderdelen besteld, 2 weken later 2e monteur kon niets doen vanwege verkeerde slang. Nog 1 week later kwamen ze erachter dat het euvel niet aan de slang/pomp lag. Monteur machine gedemonteerd en meegenomen naar werkplaats in Almelo. Tot op heden en vele mails over en weer is onze afwasmachine nog steeds niet gemaakt c.q. mee begonnen. Wij zijn zeer ontevreden over de geleverde service.

Zorgen dat dit bedrijf onze vaatwasser maakt en terug brengt zonder kosten.

Ce Repair Services
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben de door u geschetste situatie onderzocht. Uw ongenoegen begrijpen wij zondermeer. E.e.a. verdient verre van de schoonheidsprijs. Excuses voor het ongemak.

Het wachten was o.a. op de voor de reparatie benodigde onderdelen, de onderdelenleverantie is, zoals u vast ook uit de nieuwberichten/nieuwsbronnen hebt vernomen moeizaam.

De onderdelen zijn gemonteerd en werkt na behoren, de afwasmachine staat thans voor de zekerheid op test. Wij gaan ervanuit u morgen te kunnen bellen voor een retour breng afspraak.

CE Repair Services.

Ook een klacht indienen over Ce Repair Services?