Klacht CE Sloten Service Someren: idioot hoge prijs voor matig werk en intimiderend gedrag

malafide slotenmaker

Ik heb afgelopen maandag een afspraak gemaakt ivm kapot slot aan de openslaande tuindeur. Er kwamen twee monteurs, de ene in opleiding. Ze kwamen 3,5 uur te laat en de ene is een kwartier bezig geweest met boren. in het slot. Het zag er behoorlijk destructief uit. Na een kwartier rekende hij een bedrag van 410 euro. Hij wilde niet weggaan voordat ik het betaald had, cash of via een tikkie.

Ik wil dat dit bedrijf een normale factuur berekend en geld terugstort. Nu is er 35 euro gerekend voor meerwerk, 279 voor herstellen oud materiaal en 25 euro voorrijkosten voor werkzaamheden welke ongeveer 15 min geduurd hebben (de mannen hebben ook met elkaar gepraat tijdens hun bezoek het totale bezoek duurde 21 minuten volgens de factuur. Ik heb het bedrijf hierover gebeld maar ze weigeren mij te woord te staan. Ik vind een bedrag van 25 euro voorrijkosten en 80 euro boren reel voor de opdracht. Het andere is idioot.

Wij vinden dat CE Sloten Service Someren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

malafide slotenmaker
CE slotenservice heeft geen contact met mij opgenomen nav mijn klacht. Ik heb ze gebeld maar zodra ik vraag met wie ik spreek aan de telefoon hangen ze op. Als ik dan probeer terug te bellen wordt er niet meer opgenomen. Anonieme bellers worden niet opgenomen. Dit is in mijn ogen zeer duidelijk een criminele organisatie.

Ook een klacht indienen over CE Sloten Service Someren?