Klacht Cecil.nl: Betaald maar niets ontvangen

Klachtnummer
# 459936
Gebruiker
RoodWitBlauw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 12-06-2020 spullen besteld en betaald, tot op vandaag 02-07-2020 niets ontvangen ook na diverse telefoontjes , mails, overeenkomst ontbinding en belofte om het bedrag terug te storten geen stap verder gekomen.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug storten , en de mogelijkheid om een volgende keer achteraf te kunnen betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cecil.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cecil.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen