Wij vinden dat Cecil.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Cecil.nl: gaatje onder oksel
Details
Klacht
Ik heb half july een schirt gekocht in Middelburg bij cecil.Na 1 keer dragen kwam ik na het wassen erachter dat er een gaatje onder de oksel zit.
Ik heb het teruggebracht na 15 dagen.
Cecil heeft het gemaakt.
1. slordig het trekt
2. het gaatje zat een halve centimeter naast de naad.
Gevolg is dat op die plaats het shirt minstens een centimeter ingenomen is.
Ik ga hiermee niet akkoord en wil graag op dit shirt mijn geld terug.
Slechte reclame gaat van mond tot mond ik vind dit een rare afwisseling.
Ik heb 2 weken moeten wachten tot ik in de winkel zag hoe het ermee staat.
Een telefoontje had fijn geweest.
Het shirt ligt in de winkel en hoop nu sneller antwoord te krijgen over een vergoeding.
Kom op zeg een shirt van € 29,00 en dan deze service.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik,
Met vriendelijke groet
Maaike Alewijnse
Tel: 0652107351
Gewenste oplossing
Geld retourBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.