Klacht Cecil.nl: geen terugbetaling na retourzending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 157157
Gebruiker
loes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb kleding besteld en een deel retour gezonden volgens de wijze van de webwinkel, na vier weken nog steeds geen terugbetaling en het bedrijf zegt mijn retourzending kwijt te zijn of niet ontvangen te hebben, vervolgens stellen ze mij tot drie x dezelfde vraag het bewijs van verzending op te sturen, dat heb ik gedaan maar er gebeurt verder niets als dat ze alleen deze vraag stellen, doordat men dezelfde vraag blijft stellen krijg ik de indruk dat ze mij niet serieus nemen en vraag ik mij zelfs af of ik opgelicht word op deze manier, zeker nu ik niks meer hoor.

De oplossing

ik wil gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cecil.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    loes
    Datum
    na twee maanden heb ik eindelijk mijn geld terug maar ik geef dit bedrijf toch een dikke onvoldoende want de gang van zaken is zeer slecht en ik zou niemand aanraden een bestelling te doen in deze webshop omdat het proces zeer traag verloopt en het bedrijf niet reageert op zijn klanten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
loes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Cecil.nl?