Klacht Cecil.nl: Hoe krijg je, je geld terug van Cecil.nl

Klachtnummer
# 31373
Gebruiker
M. Degenaar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

3 juni j.l. bestelling ontvangen met kleding van Cecil.nl. Binnen 14 dagen retour gestuurd aangezien de pasvorm niet goed is. Ruim een maand later nog geen geld ontvangen. Op 22 juli stuur ik een mail of ze willen checken waar mijn geld blijft. Wekelijks vraag ik per mail wat de status is. Ze gaan het elke week weer uitzoeken maar geen enkel excuus of gebaar dat dit wel erg laat is. In vervolg mails wel veel excuses waarom het vooral niet zou kunnen" ze betalen maar 1x per week geld terug, ze hadden mijn rekening nummer niet, dat er een storing is geweest, verzin het maar maar er is nog steeds geen geld nu op 7 augustus. ****** van Cecil.nl vraagt om veel geduld in haar mails. Ik heb liever gewoon een snelle oplossing namelijk mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cecil.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cecil.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen