Klacht CED: Broddelwerk en incompetentie CED expert

SpeedyG

Schaderapport bult van fouten: tenaamstelling; paspoortnummer;schade die ik NIET heb, wordt opgevoerd als schade; geen indicatie schadebedrag;
Ik zou vorig jaar mijn huis hebben gekocht (dus niet: ik woon al 11 jaar hier),

en top of bill: advies aan verzekeraar om af te wikkelen eind 2020, begin 2021 !
Expert fingeert als zou hij mij verteld hebben dat schad afwikkeling alsdan zal plaatsvinden: dan zou ik nl gelijk hebben gereageerd.
Kopie expertiserapport was hij niet genegen te verstrekken dus via verzekeaar ontvangen

De verzekeraar heeft mijn bevindingen aan expert voorgelegd en vervolgens volgt er geen reactie. Slechte zaak dunkt me zo als een expert zelfs zijn opdrachtgever te k..... zet op die manier !

lachwekkend: advies om contra expert in te schakelen: hoezo als ik niet weet wat schadebedrag kan zijn ?

aangezien ik nu kosten (telefoonkosten, reiskosten ivm verhaal schade, porti) heb moeten maken om via andere weg schade vergoed te krijgen acht ik CED expertise (groep) hiervoor aansprakelijk.
Ik ontvang graag mail om eea af te wikkelen.

Wij vinden dat CED hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over CED?