Klacht Center Parcs: afspraak betaling!

Mevr Driehuijs

Geachte heer/Mevr.
Mijn klacht is ik heb een betalingsafspraak gemaakt fie door jullie organisatie niet is nagestreeft!
Er belde een mevrouw helaas geen naam opgeschreven omdat je van een goede organisatie uit gaat dat ik de betaling 30-9-2014 zou overmaken! Voor aankomst van 3-10-2014! Tot mijn verbazing krijg ik van jullie organisatie te horen dat zij op 16-09-2014 de hele vakantie maar hebben geannuleerd omdat ik een mail gehad zou hebben helaas op een verkeerd mail adres! Dit heb ik toen bij mevr over de batling ook gelijk aangegeven dat mijn email gehackt is buiten het feit om dat mijn email niet correct is horen jullie nog maals te bellen over de betaling ook dit is niet gebeurd!!!
Ik sta hier met nog een gezin ingepakt en wel boodschappen gedaan om vrijdag gezellig
naar CP de eemhof te gaan! Helaas hebben jullie aangegeven dat dit niet meer mogelijk is alleen nog voor 600 euro dus het dubbele en ook is 600 euro te duur voor een huisje op centerparks!!!

Ik had van jullie verwacht dat ik misschien hooguit 50 euro moest betalen extra omdat het 7 dgn later is of dat jullie een ander weekend rond om het bedrag van € 371,06 hadden aangeboden!! Mijn dochtertje wordt 19-11-2014 1 jaar en had een leuke kortigsbon van jullie gekregen waarop ik het idee had om rond maart april weer gezellig een weekend naar jullie toe te komen! U begrijpt dat ik.daar nu geen behoefte meer aan heb als er geen passende oplossing voor mij komt!!!

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?