Klacht Center Parcs: Annulering van mijn reis wordt niet vergoed.

Ed Rog

Afgelopen maand juli is mijn dochter ziek geworden. Mijn dochter ging zo snel achteruit dat ze uiteindelijk twee weken moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb dus mijn verblijf in Center Parcs moeten annuleren. Ik heb dit netjes bij hun aangemeld. Deze verzochten om via een website van de verzekeraar, de door Center Parcs gegevens in te vullen. Ik moest een account aanmaken, dit heb ik ook netjes heb gedaan. In het stappenplan moest ik ook een bewijs hebben van een arts. Het duurde even tot ik eindelijk een bewijs in handen had , maar Ik heb deze uiteindelijk ontvangen. Uiteindelijk kon ik dit document toevoegen aan mijn Claimen heb dit vervolgens netjes ingediend. Wat schets mijn verbazing....... de claim werd afgewezen door de verzekeraar, omdat ik niet binnen 5 dagen de claim had gemeld. Vreemd...... naar mijn mening ben ik aangemeld als ik dit bij Center Parcs neerleg. Verder vind ik dat ik mij ook aanmeldt als ik een account aanmaak op hun site. Nee, het blijkt dat als je de claim instuurt je bent aangemeld. Maar ja..... ik moest toch wachten op dit documenten voordat ik de claim kon indienen. Erg sluw, zo zullen ze wel meerdere personen een oor hebben aangenaaid. Maar ja....ook kan ik zo snel niet iets vinden van de gegevens van Center Parcs over de verzekering, dat je dit überhaupt moet doen binnen 5 dagen. En dan nog, daar ben je dan ook niet mee bezig als je kind doodziek is. Na de afwijzing heb ik nog een bericht toegevoegd over mijn bevindingen van de afwijzing. Ook contact opgenomen met Center Parcs. Deze zei dat ik maar weer contact op moest nemen met de verzekeraar. Ook dat heb ik maar weer gedaan. Het enige wat de persoon via de telefoon kon zeggen, was dat zijn collega’s er mee bezig waren. Dezelfde dag kreeg ik weer een afwijzing . Ik vind het echt schandalig hoe men omgaat met het leed van een ander. Ik vind dat ik recht heb op de totale vergoeding. Waarom neem ik anders een annuleringsverzekering.

Ik zou graag willen dat ik mijn geld volledig terug krijg. Daar heb ik recht op!

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ed Rog
Niets geen mail, telefoontje, helemaal niets. Schande!

Ook een klacht indienen over ?