Klacht Center Parcs: Centerparcs retourneert geen geld aan vroegboekers

Klachtnummer
# 460696
Gebruiker
BraveRaaf101
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Centerparcs weigert geld te retourneren na annulering van een verblijf. Je krijgt een voucher. Je klacht hierover (via online formulier) belandt onderaan de grote stapel en je krijgt een automatisch antwoord dat het nog een poos kan duren voor je antwoord krijgt, want ze zijn nogal druk.
Klanten die na 15 mei hebben geboekt, kunnen tot een week voor vertrek kosteloos annuleren en krijgen direct hun geld terug. Klanten die voor die datum hebben geboekt (zoals ik, voor de coronacrisis, toen er nog niets aan de hand was), krijgen alleen die voucher. De trouwe klanten (vroegboekers) worden hier dus mooi dubbel gestrafd.

De oplossing

Gewoon ons geld terug geven. Daar hebben we recht op. En niet pas in het najaar van 2021, nadat de voucher is verlopen, maar nu.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Center Parcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen