Opgelost door Center Parcs: Communicatie met klanten kennelijk niet mogelijk

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 443344
Gebruiker
Mullaart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hebben voor 20 mei 6 persoons vipcottage geboekt bij centrerparks Sandur.
OP website staat aangegeven dat ze op 20 mei as weer open gaan.
We willen graag weten, waar we aan toe zijn en wat er wel en niet mogelijk is aangezien de zes personen niet tot een huishouden horen.
Telefonisch geen contact mogelijk en op email wordt niet gereageerd.


De oplossing

We willen persoonlijk of email contact en uitleg over de situatie in het park.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mullaart
Datum
Uiteindelijke oplossing
Telefonisch contact gehad met medewerkster Center parcs, welke de vragen die we hadden naar tevredenheid heeft beantwoord.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Center Parcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen