Klacht Center Parcs: De schoonmaak is dermate slecht, een smerig huisje!

Carmen Roest

Afgelopen weekend doorgebracht op center parcs de Eemhof.
De service van het personeel en het zwembad zijn erg goed! Ook de restaurants zijn prima!
Het zwembad zelf is ook netjes onderhouden.
Echter de cottages zijn verre van schoon. We hebben ervoor gekozen geen melding te maken tijdens ons verblijf gezien je er amper bent maar dit kan eigenlijk echt niet. Het plafond zit vol met doodgeslagen muggen op de slaapkamers, de wc’s stinken naar urine, een zeer penetrante lucht die blijft hangen. Er ligt zoveel stof, dat ik zelf maar even heb gestofzuigd bij aankomst.
Het speelgoed van mijn dochter belandde onder de bank, nou daar kan ik even aan de gang met een fles dettol. In de badkamer is het net een rioolput. In de stopcontacten is het gevaarlijk daar iets in te doen met de hoeveelheid stof.
In de avond is het park slecht verlicht en op de wegen is het spek glad vanwege regen en alle bladeren.

Dit is echt zo zonde van het park en van de mensen die er werken. Als je de huisjes goed schoonmaakt evenals de Paden en dergelijke is dit park echt de moeite waard.

Ik wil dat het bedrijf gaat investeren in de schoonmaak van de huisjes. Niet voor ons maar vóór iedere volgende bewoner! Voor mij is het namelijk een reden voorlopig niet terug te keren naar een vestiging van center parcs! En geloof me, ik ben niet flauw!

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?