Klacht Center Parcs: Geen friendsvoordelen!

Quatschbaerke

Geen early checkinn mogelijk ivm mei korting, terwijl wij al jaren zg friends zijn en dit dus altijd mogelijk was.
Bij het boeken niks gezien over geen friends voordelen, sterker nog, deze optie stond gewoon op 0 euro bij het boeken , wat dus normaal is.
Volgens de medewerkster hadden we dit in de voorwaarden kunnen lezen. Volgens mij blabka verhaal aangezien ik nog nooit problemen heb gehad met friendsvoordelen in een vakantie periode of bij een korting zoals vroegboekkorting etc. Nu blijkbaar een probleem met het krijgen van de voordelen ivm de meivakantie

Veel gedoe om dit in orde te maken blijkbaar want men kan niets voor ons doen.
We kunnen de gekregen korting alsnog bijbetalen om toch van de friends voordelen te genieten!, aldus de behulpzame medewerkster!

Nouja, we hebben de boeking geanuleerd maar de reeds betaalde rekening pas 1,5 week later terug gestort gekregen.

Inmiddels geboekt bij landal. Na meer dan 15 jaar trouwe dienst is ons avontuur bij CP voorgoed voorbij...... wat slecht van CP.

Gr Ron

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?