Klacht Center Parcs: Geen geld retour maar voor de 2de keer een Voucher voor een boeking in 2019.

Aomm

Geen geld retour maar voor de 2de keer een Voucher. December 2019 een verblijf geboekt bij CP voor maart 2020. Op vrijdag vertrokken en op zaterdag een bericht dat het zwembad dicht zou gaan ivm Corona. Ok kunnen zij niets aan doen. Voucher gekregen maar helaas een dag te weinig retour gekregen, wel een kleine vergoeding omdat het zwembad gesloten was. Hierover meerdere keren over gebeld, gemaild en klacht ingediend maar helaas geen reactie waar je iets mee kunt. April toch maar de voucher ingelost voor een verblijf maart 2021. Enkele weken later werd deze boeking door CP geannuleerd. Hierover contact gehad met CP maar nergens te vinden waarom het verblijf was geannuleerd. Dus weer opnieuw geboekt en de betaling dmv het voucher werd ineens betaling met cadeaubon. Hierover weer gemaild en gebeld maar maakte niets uit en veranderen deden ze dit niet. Helaas in maart 2021 mag je nog steeds niet Belgie in (geboekt Park de Haan) en de zwembaden zijn dicht, hiervoor boeken wij bij CP, dus moesten wij de trip annuleren. En ja hoor wederom een Voucher, geld retour niet omdat ze zich aan de regels houden (welke hebben wij gevraagd maar geen reactie op gekregen). Ik vraag mij dus af of ze 2x een voucher mogen aanbieden? Zij hebben dus ons geld va december 2019.... Weet ik nu ook hoe ze aan de 600 miljoen komen om de parken te renoveren.

Betaling van het eerste voucher retour, het jaar is bijna om.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?