Klacht Center Parcs: Geen product ontvangen na betaling

Daan C

Op 03/05/2016 16:45:33 heb ik een (digitale)cadeaubon besteld van 160 euro op de website van Center Parcs.

Na dat deze nog niet binnen was heb ik contact opgenomen met het Service Center na 3 x doorverbonden te zijn werd mij gevraagd een e-mail te sturen met de betaal gegevens, dit heb ik dan ook netjes gedaan op 4 mei 2016 19:45:26.

Op 10-5-2016 nogmaals telefonisch contact opgenomen om te vragen naar de status, ze vonden het maar een raar verhaal en werd weer een aantal keer doorverbonden.
Uiteindelijk werd het probleem erkend en werd beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden door de afdeling Debiteuren/financiele administratie, dit is nog steeds niet gebeurd..

Tot op heden 13-5-2016 nog steeds geen bericht ontvangen en ik vraag me af of ik ooit nog mijn giftcard of mijn geld terug zie..

Zo snel mogelijk de Cadeaubon voor mij in orde maken en voor de gemaakte bel kosten en verloren tijd graag een extra vergoeding op de cadeaubon.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?