Klacht Center Parcs: Geen product ontvangen na betaling

Klachtnummer
# 167814
Gebruiker
Daan C
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 03/05/2016 16:45:33 heb ik een (digitale)cadeaubon besteld van 160 euro op de website van Center Parcs.

Na dat deze nog niet binnen was heb ik contact opgenomen met het Service Center na 3 x doorverbonden te zijn werd mij gevraagd een e-mail te sturen met de betaal gegevens, dit heb ik dan ook netjes gedaan op 4 mei 2016 19:45:26.

Op 10-5-2016 nogmaals telefonisch contact opgenomen om te vragen naar de status, ze vonden het maar een raar verhaal en werd weer een aantal keer doorverbonden.
Uiteindelijk werd het probleem erkend en werd beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden door de afdeling Debiteuren/financiele administratie, dit is nog steeds niet gebeurd..

Tot op heden 13-5-2016 nog steeds geen bericht ontvangen en ik vraag me af of ik ooit nog mijn giftcard of mijn geld terug zie..

De oplossing

Zo snel mogelijk de Cadeaubon voor mij in orde maken en voor de gemaakte bel kosten en verloren tijd graag een extra vergoeding op de cadeaubon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Center Parcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen