Klacht Center Parcs: Geen reactie van Europe Assistent op annuleren vakantie

Klachtnummer
# 631986
Gebruiker
Willemijn #28
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Helaas onze vakantie naar het Meerdal Centerparcs moeten annuleren wegens ernstig ziek zijn kleinzoontje. Gelukkig een annuleringsverzekering afgesloten en die direct benaderd om de annulering in gang te zetten zodat we ons geld terug konden krijgen om op een later tijdstip opnieuw te kunnen boeken.
Nu 4 maanden later en minstens 40 emails,brieven en telefoongesprekken verder met zelfs doorverwijzingen van België naar EA in Spanje zijn we nog geen klap verder.Denk wellicht dat we onze €1400.- kwijt zijn.Als dit de manier is hoe Europe Assistent werkt? Dat mensen die helaas door omstandigheden hun goed verzekerde vakantie moeten annuleren en na ontelbare email ,telefoontjes het uiteindelijk maar opgeven omdat ze moedeloos worden? Schande vind ik het.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug geven ,precies daar waar ik voor verzekerd ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Center Parcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen