Klacht Center Parcs: Geniet van Friends voordelen, Friends met een mes in de rug

# 191703
Jos63

Center Parcs vrienden voordeelkaart: koop in 1 keer 3 verblijven in 1 jaar vanaf €250,- per verblijf! Dit betekend 3x p/jaar genieten met honderden euro's voordeel!
Helaas is de werkelijk minder mooi dan doet blijken, eigenlijk kun je deze actie omschrijven als zeer misleidende actie. Je wordt verblind door korting, die je eigenlijk zelf hebt betaald. Bij de eerste boeking betaal je 799 extra. Dan krijg je op de 1ste boeking 250,- korting. Bij de 2de boeking ontvangen je 300,- korting en moeten we €195,02 bij betalen. Zonder de voordeelkaar betaal je € 495,02. Het 3e verblijf kost zonder de voordeelkaar € 678,78 en wij moeten €450,- bijbetalen, dit betekend een korting van €228,78. Nu komt de som: 799 - 250 - 300 - 228,78 = 20,21. We hebben dus € 20,21 meer betaald om 3 verblijven in één jaar te boeken, buiten de schoolvakanties (want die mogen niet). Daarbij geeft Centerparcs ons het gevoel dat we vrienden zijn en honderden euro's korting ontvangen. Triest!

Stort de €799,00 terug wat het is geen voordeel maar misleiding. Of verreken de reeds betaalde €799,00 met de bijbetalingen die we hebben gedaan en nog moeten doen. We kunnen ons gevoel naar al die jaren omschrijven als: EIGENLIJK KOMEN WE HET LIEFSTE HELEMAAL NOOIT MEER NAAR CENTER PARCS

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?