Klacht Center Parcs: HOGE KOSTEN tgv zeer slecht bereikbare betaalde telefoonnummer a 50 ct per minuut

Klachtnummer
# 30689
Gebruiker
fdereijdt@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als je centerparcs wilt bellen dan ben je verplicht om een betaald telefoonnummer te bellen waar ze 50 ct per minuut voor rekenen (tel is 0900-6606600).
Centerparcs heeft ervoor gekozen om de klant van tevoren te melden dat er een maximumbedrag berekent zal worden en vervolgens zetten ze je 22 minuten in de wacht voor je iemand aan de lijn krijgt. De vorige dag had ik twee keer geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen en steeds na 15 minuten gestopt en heb toen dus geen contact kunnen leggen.
Ook al heb je net 1000 euro betaald voor een midweekje weg dan nog kun je ze niet bereiken en laten ze je 50 ct per minuut betalen.
Juridisch gezien is dit misschien legaal maar dit is simpelweg verkapte diefstal.

De oplossing

Voor mij: compensatie van de telefoonkosten.
Voor centerparcs:publiceer twee telefoonnummers. Een betaald nummer voor algemene info en een gratis nummer voor klanten die wel echt bereikbaar is. Verder zou ik het betaalde nummer max 10 ct maken. 50 ct is extreem veel. Mensen voelen zich bedrogen bij dit soort extra hoge kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Center Parcs?