Klacht Center Parcs: Jumbo verblijfvoucher werd niet geaccepteerd voor dagje zwemmen

Horbach

Beste Center Parcs,

Hierbij wil ik toch graag mijn ongenoegen kenbaar maken over ons leuk geplande dagje zwemmen in jullie park Erperheide in België. Gisteren zijn wij, na telefonisch contact, speciaal naar jullie Belgisch park Erperheide afgereisd om gebruik te kunnen maken van jullie actie met Jumbo om met korting een dagje te kunnen zwemmen. Destijds werd ons bij Jumbo medegedeeld dat we beter een verblijfvoucher konden nemen (voor 15 zegels op een spaarkaart) dan zwemvouchers want met de verblijfsvoucher kon je immers ook altijd een dagje zwemmen (een zwemvoucher was immers maar 5 zegeltjes). Dus zo aangeraden zo ook gedaan. Echter bij aankomst in het park weigerde ze onze verblijfsvoucher om een dagje te zwemmen en moesten wij de volle normale prijs betalen. Daar sta je dan met 2 kindjes die zich daar reuze op verheugd hebben...... dus maar het volle pond betaald.

Graag zou ik alsnog gebruik willen maken van de kortingsprijs. Dus het verschil tussen de betaalde normale prijs en de kortingsprijs retour ontvangen. Het betaalbewijs + geldige verblijfvoucher + reservering via internet met kortingsprijs is voorhanden en indien gewenst toonbaar.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?