Klacht Center Parcs: kortingslogica??

Klachtnummer
# 334200
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een boeking gedaan 5 dagen geleden voor een midweek in februari. Ik kreeg toen de jan-feb korting van 40% maar had een bon van prenatal voor 50% korting dus die heb ik gebruikt. Echter, mijn werk kwam vandaag met een verplichte cursus aanzetten precies in mijn geplande vakantie, dus ik heb gebeld om mijn vakantie te verzetten. Dat kon alleen naar 2 weken later en dat valt precies in de voorjaarsvakantie. Uiteraard geldt dan de prenatalkortingsbon niet, dus die verviel, maar ik kreeg mijn jan-feb korting ook niet. Toen ik op de website keek en deed alsof ik een nieuwe boeking deed kwam er een black friday korting van 120 euro bij, maar ook die kreeg ik (telefonisch) niet! Waarom dan niet was mijn vraag.
Het antwoord was dat de computer uit ging van de boeking van 5 dagen geleden en toen was de black friday korting er niet. Ok zei ik, maar toen was wel de jan-feb korting er. Maar die kreeg ik ook niet. Waarom krijg ik die dan niet? was mijn vraag. Die kende de computer niet meer...
Logisch???
Mijn midweek is nu meer dan 2 keer zo duur geworden. Jammer.

De oplossing

alsnog een korting geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties