Klacht Center Parcs: o.a. ongevraagde bookingswijziging

M

Onderstaande e-mail heb ik nu net naar de klachtenafdeling van Center Parcs gestuurd.
L.S.
Op 10-11-2021 heb ik geprobeerd om telefonisch hulp te krijgen bij het inchecken (zie hieronder), maar na bijna 20 minuten in de wacht te zijn gezet krijg ik de zeer onvriendelijke melding door een nogal onbeschoft reagerend iemand aan de telefoon, dat ik pas een week van tevoren dat kan doen....Overigens bleek dat ook 3 dagen tevoren niet mogelijk te zijn, wat ik ook probeerde. Zelfs met (uiteindelijk) hulp van de receptie van de Kempervennen ging dat niet.
Ik ben zeer ontevreden over de 'klantvriendelijkheid' van uw bedrijf.
Eerst zonder opgaaf van redenen onze booking omzetten, waarmee ik schoorvoetend akkoord en gegaan omdat telefonisch overleg niet mogelijk bleek vanwege te grote telefonische drukte (?). Hoe kan het dat bij mijn telefonische booking in augustus j.l. u niet heeft doorgegeven dat de toen door mij gereserveerde huisjes niet beschikbaar zouden zijn? Zelfs de medewerker van Center Parcs die mij hielp met de booking wist kennelijk van niets......
Ook ben ik begin november verwezen naar de Kempervennen zelf om enige vragen daar te kunnen stellen, maar daar werd toen de telefoon helemaal niet opgenomen nadat ik ruim 10 minuten heb moeten wachten. Dus mijn vragen zijn nog steeds niet beantwoord.
Vervolgens krijg ik een niet bestaand e-mailadres om mijn ongenoegen te kunnen doorgeven
Al met al kunt u zich wellicht voorstellen dat ik uitermate teleurgesteld ben in hoe ik "geholpen" ben.
Mijn bookingsnummer is 7551211 en mijn telefoonnummer is ........(wel in de mail naar Center Parcs genoteerd) .
Bovendien staat op uw site Pierre&Vacances group een niet-bestaand telefoonnummer om bovenstaande klacht te kunnen melden. Hoezo klantvriendelijk?!?
Inmiddels hebben we een heerlijk weekeinde doorgemaakt op de Kempervennen, maar ook ter plekke bleek uw informatie niet te kloppen. Zowel in de laatste e-mail vóór ons verblijf als op de info die we ter plekke kregen stond dat wij gedurende het hele weekend gratis gebruik konden maken van de sauna. Toen wij dat echter wilden vastleggen kregen wij te horen dat er helemaal geen sauna meer op het park aanwezig was; die was afgebroken omdat op die plaats een reuzeglijbaan zou worden gebouwd.
De medewerkers in de receptie van de Kempervennen verdienen een enorme pluim voor de manier waarop zij mij/ ons te woord hebben gestaan en hebben geholpen. Zij zijn wél klantvriendelijk!
Mevrouw M. Klopper.

Een afdoend antwoord met excuses en een handreiking om de zeer frustrerende en nare ervaring te verzachten. Een tegoedbon o.i.d. voor Center Parcs volstaat niet

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?