Klacht Center Parcs: Onjuiste behandeling van omboeken mbt COVID19

David

Ik wil graag een klacht indienen over de behandeling van ons door Centerparcs.

Wij hadden een weekend geboekt en betaald naar Eperheide, van 13-03 tot 15-03. In de week voorafgaand aan onze vakantie werd door de overheid de maatregelen mbt COVID-19 afgekondigd. In die week hebben wij telefonisch contact gehad met iemand van centerparcs. Ook bij centerparcs was de stres hoog wat begrijpelijk is. Ons werd toen het volgende medegedeeld: de reis wordt geannuleerd en wij konden of op dat moment de reis om boeken naar het einde van 2020 of we hadden pech. Mijn vrouw was toen net zwanger met een uitgerekende datum in november. Wij wisten ook niet goed wat te doen en destijds was weinig bekend over onze rechten. Dus besloten we snel de keuze te maken en om te boeken naar 25-09 tot 27-09. Ons werd toen pas vermeld dat hier extra kosten bij komen omdat in die periode de prijs hoger was dan in maart. Wij hebben aangeven en dit heel gek te vinden, maar wij kregen te horen het is dit of niks en de dagen vullen snel.

Wij zijn ‘helaas’ Akkoord gegaan. Op de nieuwe factuur staan inderdaad hogere verblijfskosten maar ook de reserveringskosten en Toeristen belasting wordt Nu dubbel gerekend. Meerdere pogingen te bellen en mailen met centerparcs Levert geen enkele reactie op! Centerparcs mag zo niet met ons omgaan ondanks dat het begrijpelijk is dat deze periode een lastige periode is. Ik ben heel erg teleurgesteld in centerparcs en met name over de manier hoe ik behandeld en te woord gestaan wordt!

Ik wil dat iemand van Centerparcs telefonisch contact met mij opneemt en samen met mij een passende oplossing bedenkt. Anders voel ik mij genoodzaakt mijn geld terug te eisen!

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?