Klacht Center Parcs: onvriendelijk personeel, vochtig en akkelig huisje, zwembad met voorzieningen erg oud

Klachtnummer
# 37937
Gebruiker
Slothoeve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verblijf 4 tot 7 oktober 2013 in park eperheide. 2 volw. 3 k
- huisje heel vochtig, na drie dagen, konden we de zoetjes niet meer uit het bosje krijgen omdat ze zo opgezet waren, het was een opgeknapt huisje maar zo muf en akelig. als je het raam in de badkamer opende vielen de pissebedden naar beneden.
- het treden in het zwembad waren glad, mij partner is heel lelijk gevallen, heeft zijn schouder ernstig gekneust aldus de fysiotherapeut. daarnaast, waren de wc- niet schoon, spiegels verroest en vloer op diverse plaatsen stuk, dan is het niet schoon te houden.- we zijn alle dagen in de restaurants wezen eten, personeel niet vriendelijke/gastvrij. het pannekoeken restaurant was het ergst. we kregen geen kaart er kwam niemand naar ons tafeltje, moesten zelf alles vragen, we bestelde een voorgerecht en traditionele pannekoek apart. toen we een toetje bestelde bleek er ook een menu te zijn (goedkoper) vroegen dit in te regelen, dit was niet mogelijk, menu was niet aangebo.

De oplossing

Omdat het verblijf toch duur is, had ik iets heel anders verwacht, een fris, droog huisje en vriendelijke en gemotiveerd personeel die het de gasten naar de zin willen maken in hun vakantie. Daarnaast verwacht je geen zeer verouderd, gevaarlijk en kapot zwembad en omgeving.
Oplossing: Center Parcs ons in een ander park laten verblijven op hun kosten waar dit wel het geval is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Center Parcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen