Klacht Center Parcs: Opgelicht

# 319832
Evdg76

Boekingsnummer 3873450

Op 28 januari hebben wij een 2 tal vakanties geboekt, 1 in de Kempervennen en 1 bij Port Zelande.
Bij de Kempervennen hebben wij in tegenstelling tot de foto's en omschrijving van het Nr. van het huisje een andere verblijf gekregen. Bij aankomst was het overal smerig en zeer achterstallig in onderhoud.
Dit is direct gemeld en door de Duty Manager opgepakt, echter niet naar tevredenheid maar onder protest ingestemd met een prijsreductie van 50%. Hierbij hebben wij met klem verzocht na te gaan of onze volgende vakantie wel voldoet aan hetgeen wordt aangeboden. Dit is gedaan en wij zouden inderdaad een vernieuwde VIP cottage krijgen.

Wat schets onze grote verbazing. Wij krijgen een premium cottage met Nr.667 op een totaal andere locatie.
Volgens de plattegrond hebben de VIP cottages allemaal een 900 nummer op een andere locatie.
Het type cottage is totaal anders en veel kleiner en lijkt in geen enkel opzicht op de VIP cottage zoals deze wordt gepuliceerd.
Afgelopen vrijdag hebben wij pas dit nummer doorgekregen.

Wij hebben vandaag direct contact opgenomen met Centerparcs en weigeren elke medewerking. Wij worden afgescheept met het verhaal dat de kaart oud is en dit een PZ985 accomedatie is sinds de verbouwing. Ik wijs op de plattegrond en de afwijkingen maar krijg steevast te horen NEE u heeft 667 geboekt en dat gaat niet veranderen. U kunt tot 7 dagen annuleren dus we kunnen nog een half uur praten maar er gaat niets veranderen.

De waarheid is dat Centerparcs pas op de 7e dag voor vertrek het nummer kenbaar heeft gemaakt. Zeer onbeschoft is deze behandeling, we worden keihard opgelicht en voorgelogen en gewoon een ander hok in getrapt en dan krijg je te horen dat je dit hebt geboekt.

Dat kan best wezen maar zo kunnen we een kippenhok ook een PZ985 predicaat geven. Dit type is een PZ991 en geen PZ985. De bouw is anders, de oppervlakte kleiner en de ligging is anders. Geen ruimte om de riante cottage. In plaats daarvan een pauper balkon in een rijtjesblok voor een sportveld. Totaal niet zoals dit wordt aangeboden ten tijde van de boeking en de huidige informatie.
Er staat los van de duidelijke bouw met foto's duidelijk omschreven dat het gaat om een vernieuwde VIP cottage en NIET om een omgebouwde premium cottage.

Wij weigeren een premium cottage van het type PZ991 te betrekken dat verbouwd is tot een PZ985 cottage. Wij nemen geen genoegen met een vele malen kleinere cottage. Dit is namelijk niet wat wij geboekt hebben.
Wij verwachting nakoming van de gemaakte overeenkomst namelijk een verbouwde VIP cottage PZ985 bij locatie 9 en geen omgebouwde premium cottage bij locatie 6. Wij verwachten een cottage met een 900 nummer zoals op de plattegrond aangegeven
Wij verwachten na de 2e keer opgelicht te zijn een excuus voor deze ontoelaatbare gang van zaken.
Bij gebrek een een gelijkwaardige cottage verwachten wij een grotere en vernieuwde cottage en geen kleiner bouwval of gepimpte comfort of premium hok.
Is dit niet mogelijk allemaal dat verwachten we 50% van de betaling retour.
Liever annuleren maar dan wel op kosten van Centerparcs naar een andere vakantie maar dat gaat niet gebeuren. Het verlies delen is het meest eerlijk ook krijg je daarmee niet waar je op hebt gerekend.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!