Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Center Parcs: Respecloos en zeer triest
Details
De klacht
Ik had een weekje center parcs staan van 7 sept tot 14 sept kosten 446 euro.Eerlijk gezegd geen annulerings- verzekering afgesloten.Dinsdag 4 sept overlijd mijn schoonmoeder op een leeftijd van 100 jaar.Heel normaal dat mijn vrouw even geen zin heeft om op vakantie te gaan en bij haar moeder wil zijn.Dus ik ga bellen met de vraag of mijn vakantie in een later stadium verzet kon worden.Na veel toeters en bellen krijg ik nu vier dagen dus een midweek maar met 75 euro boekingskosten en 29 euro administratiekosten totaal 550 euro.Deze mensen hebben geen gevoel en dan pakken ze ook nog 3 dagen af .Kan dit zo allemaal ik vind het een hele slechte reclame maar heb nu die 4 dagen wel staan maar ben het niet eens vanwege deze plotselinge situatie.Wie kan mij helpen.Ik ben boos en vooral verdrietig dat deze dingen gebeuren in deze samenleving.
De oplossing
Ik wil gewoon een week hebben en de kosten hetzelfde blijven zoals afgesproken is de eerste keer.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.