Klacht Center Parcs: Schandalige praktijken

Irene1308

Bij Centerparcs geboekt en helaas moeten annuleren, maar ik raad iedereen aan niet de annulerings/multirisicoverzekering af te sluiten want dit heeft totaal geen zin. De verzekeringsmaatschappij waar Centerparcs mee samenwerkt, reageert niet op een annulering, zowel 5 keer via email en 1 keer telefonisch ingediend, maar het enigste wat je krijgt, is een dossiernummer en dat is telefonisch doorgegeven met de uitspraak dat alles schriftelijk zou komen en dat het langer kan duren door ziekte, maar niets. Dit alles loopt nu al ruim 1 maand, je zou toch zeggen dat het zo lang niet hoeft te duren. Ik ben van mening dat ze wel voor een midweek € 42 durven te vragen, maar als er wat is, geven ze niet thuis, is mooi meegenomen als iedereen die verzekering afsluit.
Overigens heeft Centerparcs wel 1/3 terug betaald en voor het overige bedrag moesten we dan maar contact opnemen met hun verzekering, maar zonder resultaat. Voor mij nooit meer Centerparcs uiteraard

Dat Centerparcs het bedrag wat de verzekering niet uitbetaald, maar uitbetaald. Centerparcs heeft per slot van rekening ook gekozen om met die verzekering zaken te doen en niet ik. Ik heb geboekt bij Centerparcs en wenst een correcte oplossing van hun in deze.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?