Klacht Center Parcs: Schandelijk bedrijf....ik ben geen bank

javdz

Op 1 september 2019 verblijf geboekt met 8 personen naar port zelande verblijf 26 maart 2020. Dit werd door Covid geannuleerd. Overgeboekt naar 9 november 2020 bijbetaald. Dit ging wederom door Covid weer niet door, ik ben niet zo heel snel boos, dus wederom omgeboekt naar 29 januari 2021. Wederom niet mogelijk om te gaan. Weer omgeboekt naar 26 maart 2021 nu naar park de Haan, dit was iets goedkoper, maar je krijgt geen geld terug maar een voucher die je niet op het park kan besteden maar bij een volgende boeking (dus bijbetalen omdat het duurder is snap ik maar als het goedkoper uitvalt krijg je niet je geld terug), ivm Covid gaat dit weer niet door. Nu dus geannuleerd, maar nu een voucher die pas over een jaar wordt uitbetaald. Empathie en coulance ho maar. Volgens mij moeten ze uitbetalen maar de ene keer is het boeking geldig vanaf 2019 en nu geld de datum van annuleren febr. 2021. Nooit meer Centerparcs voor mij, wat een slecht bedrijf.
Heb de ACM gebeld, die zeggen onder protest voucher accepteren, een brief sturen met een klacht maar ja ze zijn telefonisch bijna niet te bereiken, en een antwoord op een klacht duurt maanden. Voor boekingen van dit jaar geld bij annuleren binnen 2 weken geld terug. kijk maar in de verdere reiswereld. Wie is CP dan om daarvan af te wijken.
Hoe flexibel moet een consument zijn. Want dit mes snijd maar aan 1 kant.

Binnen 2 weken mijn geld terug storten.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?