Klacht Center Parcs: Tegoedbon teniet gedaan na 5 maanden uitzending

caine

In mijn kerstpakket heb ik een bon voor center parcs ontvangen t.w.v. 150 eu ps. Doordat ik bij defensie werk ben ik 8 dec op uitzending gegaan en ben ik 3 mei weer in NL terug gekomen. Het kerstpakket is natuurlijk naar mijn huisadres gestuurd, die heb ik opengemaakt toen ik thuis kwam en dacht meteen een leuk weekendje weg te boeken met mijn vriendin en kleine samen na 5 maanden weg te zijn geweest. Tot mijn verbazing zat er een tot en met datum op van 1 april. Na bellen met de klantenservice van centerparcs kreeg ik te horen dat het uiteindelijk verlengd was tot 18 april en ik dus 2 weken te laat was en ze niks voor mij konden betekenen en mij nergens in tegemoet wouden komen. Dit tot mijn spijt natuurlijk, want ik ben al meerdere keren bij Centerparcs geweest en heb altijd hele leuke ervaringen gehad. Ik vind dit erg zonde, natuurlijk omdat er wel gewoon voor betaald is en doordat ik 5 maanden nederland uit ben geweest en hem in die tijd nooit heb kunnen activeren (Had dus eerder dan 18 april moeten boeken, dat kon gewoon voor de rest van het jaar).

Ik hoop dat Centerparcs hier sportief mee omgaat en er toch een tegemoetkoming zal komen. Evt in een rustig weekend.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Center Parcs?