Opgelost door Center Parcs: Totale misleiding op de website

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 334845
Gebruiker
Gellekom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een 2 persoons vip huisje geboekt voor de kerstperiode van 2018 in Vakantiepark het Heijderbos.
Nu willen wij mijn schoonouders uitnodigen ergens in de middag om daar lekker te kunnen eten met zn allen.
Wij hebben dit geboekt na het zien van verschillende foto's op de website, waar van wij het idee hadden dat dit wel zou moeten passen.
(Dit kwam mede doordat wij op de plattegrond een eettafel met 4 stoelen hebben zien staan).
Nu hebben wij gebeld om te vragen of er ook kussentjes op de stoelen liggen bij de eettafel (mijn schoonouders hebben wat lichamelijke klachten) werd ons verteld dat er helemaal geen 4 stoelen in de betreffende woning aanwezig zijn. Sterker nog, 4 personen passen absoluut niet in het huisje.
Ik heb de vraag gesteld waarom het op de plattegrond wel zo beschreven word, daarbij kreeg ik de opmerking: U denkt zeker ook dat de roden bloemen die op de foto te zien zijn ook klaar staan als u aankomt?
Deze opmerking viel bij mij helemaal verkeerd en is de lol er wel vanaf voor ons.
Wij hebben juist dit geboekt om een leuke kerst te hebben met mijn schoonouders die al op leeftijd zijn.

De oplossing

Alles kosteloos annuleren of kosteloos een huisje aanbieden waar wij wel met 4 personen in kunnen om te eten.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gellekom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?