Klacht Center Parcs: Verkeerd advies huisje voor rolstoelgebruiker Center Parcs

Roetmanb

26-04-2019 hebben wij een huisje gehuurd bij Center Parcs De Vossemeren. Dit huisje hebben wij expres telefonisch geboekt via de Center Parcs telefoonlijn. Dit omdat 1 persoon in een rolstoel zit en dit anders problemen op ging leveren. Dit was een betaalde telefoonlijn.

Ze zouden een huisje reserveren dat voor een rolstoel gangbaar was. Twee weken voor de aanvangsdatum hebben wij nogmaals gebeld naar de receptie om te vragen of het huisje echt rolstoeltoegankelijk is. Ze gaven aan dat dat zo was en gaven ons het nummer van het huisje. Zoals wij meteen konden zien op de plattegrond was huisje 902 niet de ideale ligging voor iemand met een rolstoel. Mij werd uitgelegd dat dit huisje prima gebruikt kan worden en dat je binnen 10 minuten bij de Market Dome bent.
Ook gevraagd of wij misschien wat dichterbij de Market Dome kunnen zitten. Dit was niet mogelijk alles zat vol.

Echter op de Center Parcs site stonden er nog volop huisjes voor 6 personen te huur. Ook nog in dat weekend van 26-4.
Wij komen 26-04 aan op het huisje, ligt het huisje in zone 9. Het pad waar de auto staat is schots en scheef en een heel eind van de voordeur af.Ook kan de rolstoelgebruiker niet over het pad naar het huisje komen en de rolstoel kan niet binnen bij de voordeur.
Dit hebben wij gelijk gemeld bij de receptie.
Ze hadden als oplossing om een plank achter bij de schuifpui te leggen zodat de rolstoelgebruiker achterom via het gras toch naar buiten zou kunnen.
Echter was het gras zo ongelijk met kuilen en heuvels erin dat dit niet mogelijk was. Op de foto’s kun je zien hoe dit is opgelost.
Ook moet je douche in een bad dit is wederom niet haalbaar. Het huisje mag naar onze mening geen premium genoemd worden. Het is erg gedateerd. Wij hebben voor dit huisje € 634.00 betaald.
In het huisje zaten ook defecten zoals een kapotte kraan en defecte lampjes. Voor ons nooit geen Center Parcs meer.

Oplossing vanuit center Parcs: €75 retour in waardebon. Dit niet geaccepteerd. Toen €75 in geld. Niet ook niet geaccepteerd omdat dit het weekendje weg niet goed maakte. Echter wil center Parcs geen verder oplossing beiden. Ze reageren ook niet meer op mijn e-mails. Ook laten weten dat ik de klacht ergens anders ga uiten. Bij deze.

Wij willen graag zien dat Center Parcs rolstoelvriendelijk gaat worden en dat wij een hoger bedrag, wij denken aan €300 overmaken als vergoeding voor het slecht advies en ongemakken.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!