Klacht Center Parcs: Verplicht moeten bellen en daarvoor moeten betalen!

Klachtnummer
# 379899
Gebruiker
ILSEH65
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter werkt bij Tui en heeft sodexo ecocheques gekregen, tesamen met n kortingsbon van 150 euro voor verblijf in centerparcs. Omdat de voorwaarden op de bon niet overeenkwamen met de voorwaarden op de site (speciaal voor diegenen met ecocheques) moest ik dus verplicht bellen naar centerparcs en moest ik daar ook nog eens horen dat ik gelijk had!!!! Hahahaha, ja inderdaad ja, ik kan nl lezen.
Allemaal niet erg, zij het niet dat dit grapje me 3 euro heeft gekost omdat je MOET BETALEN ALS JE BELT. SCHANDALIG!!!! Terwijl ik verplicht moest bellen want ook dat staat vermeld gezien het gebruik van de cheques !!!! Vervolgens kan ik er niet mee naar het park van mijn keuze (terwijl dit wel vermeld stond op de bon) en gaan wij dus niet!!!! Waarom moet mij dit 3 euro kosten!?!?!?!? Ik zou ze graag terug gestort willen zien op mijn rekening. Dank bij voorbaat.

De oplossing

Ik wil dat ze mij die 3 euro terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?