Klacht Center Parcs: Winter aanbieding waarbij geen beschikbaarheid

Ter01

Ik was voornemens VIP cottage te boeken voor een midweek met kerst.
+ wat arrangementen, in totaal een kleine 1900 euro.

Maar blijkbaar geeft Center parcs de voorkeur aan leegstand boven het verhuur van een vip cottage met korting.

Ik heb een voucher gekregen met daarop een kortingscode.
Deze kortings code was/is voor veel parken en cottages waaronder het park Vossemeer als voor de vip cottage als voor de midweek rond kerst..

Maar ik krijg deze in geen mogelijkhied geboekt via internet.
Ik moest maar bellen. daar krijg ik te horen dat er maar een paar huisjes meedoen met deze korting? en de Vip is niet (meer) beschikbaar?
Terwijl er op internet te zien is dat er van dit huisje nog ruim 20 beschikbare huisjes zijn.
Wat bij mij de vraag oproept hebben deze huisjes uberhaubt wel meegedaan in de aanbieding.

Dus kort samengevat.
Center parks maakt 2 huisjes beschikbaar als lokkertje en probeert zo de klant een ander huisje aan te smeren voor meer geld.
Na bellen proberen ze dit ook en blijven ze stug vol houden dit huisje niet aan mij te willen verhuren met die korting.

Commercieel is dit een zeer slechte actie.
Ik als klant neem de moeite om meermaals te bellen en op alle mogelijkheden te boeken, en als jullie dan niet over jullie arrogantie kunnen heen stappen door te leveren wat er op de voucher staat komt dit niet over alsof jullie graag klanten willen.

Uiteraard wat er op de voucher staat (dus de juiste korting).
en ondertussen een behoorlijke extra voor alle moeite die ik neem.

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!