Klacht Center Parcs: Zeer klantonvriendelijk

Klachtnummer
# 62813
Gebruiker
Marianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 juni wilde ik een weekendje boeken bij Center Parcs voor 3 huisjes in een weekend. In de middag nam ik contact op met Center Parcs. Het werd een eindeloos gesprek en men hield me zo lang mogelijk -letterlijk en figuurlijk- aan het lijntje.
Onzinne vragen werden gesteld en geruime tijd later en ruim 4 euro verder was het dan zover. De boeking was compleet en VOOR de volgende avond 21.00 uur moest de voorlopige boeking definitief zijn gemaakt. De volgende dag om 20.15 uur belde ik terug om de boeking te bevestigen maar wat schetst mijn verbazing toen bleek dat de boeking was vervallen. Te laat! Helaas waren de drie huisjes niet meer beschikbaar. Na een wederom vertragend gesprek waarin alsmaar tijd werd gerekt was het dan eindelijk zover; er waren nog wel drie andere huisjes maar dan wel verpreid over het park. Wij hadden geen keus. Voor de 2e order bleek er opeens helemaal geen bedenktijd meer te zijn en was de boeking meteen definitief.


De oplossing

Excuses van Center Parcs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Center Parcs?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen