Klacht Center Parcs: Zeer slecht onderhoud en hygiëne.

Klachtnummer
# 356976
Gebruiker
#slechtonderhoudcenterparcs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn op vrijdag 22 maart 2019 aangekomen op centerparcs de Eemhof. Wij hadden als voorkeur de premiumcottage 251 opgegeven. Deze cottage was heel erg vies. De ramen, grond, bestekla, lampenkappen, afzuiging in het toilet noem maar op en de filters van de afzuiging droop het vet gewoon van af. De splinters sprongen in je vinger met het inruimen van de vaatwasser.Boekings

De oplossing

Ik ben pas tevreden als centerparcs dit op een nette manier met mij oplost. Dus niet met een excuus mail. Afgelopen herfstvakantie hebben zij mij ruim anderhalf uur later dan normaal toegang gegeven tot mijn cottage (met een kind van 6 bij mij) en daar is niks mee gedaan. Nu hebben wij dit weer meegemaakt en helaas staat onze volgende boeking voor centerparcs al gepland met de Pasen. Ik ben benieuwd hoe centerparcs met zijn vaste klanten omgaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Center Parcs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties