Klacht Centra-Klima: Onterechte factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 154560
Gebruiker
Bram
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I.v.m. verhuizing heb ik het CV-onderhoudsabonnement per 8 febr. 2016 per email opgezegd.
Het abonnement is ingegaan 11 maart 2003 en sindsdien elk jaar verlengd.
De service van het bedrijf geldt dus nog tot 11 maart 2016.
Met ruim een maand opzegtermijn voldoe ik aan alle wettelijke regelingen en meen dat de opzegging hiermee is geregeld.
Echter het bedrijf stuurt een factuur van €32,66 voor 1 maand service/admin.
Mijn opmerking onterechte factuur accepteert het bedrijf niet en dreigt nu met maatregelen die er niet om liegen.

De oplossing

Excuses van het bedrijf voor het sturen van een onterechte factuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centra-Klima hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bram
    Datum
    Centra- Klima uit Sp[ijkenisse reageert niet. Was te verwachten gezien de agressieve manier waarop bedrijf geld, waarop het geen recht heeft toch probeert te innen. Schakelt nu een incassobedrijf in met de mededeling dat het hem ( eigenaar) niet interesseert hoeveel tijd en geld het kost. Hij wil zijn gelijk hebben. Hoe verweer ik mij tegen deze praktijken? Ben bang dat meer klanten maar gewoon betalen om van de dreigementen af te zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bram
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centra-Klima?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen