Klacht Centraal Beheer Achmea: 22 aug geen auto verzekering vlgs RDW! 21 juli tefefonisch autoverzekering afgesloten ..

Sylvia

26 augustus Centraal beheer gebeld nav ontvangen brief RDW .en te horen gekregen dat ik niet was verzekerd met mijn nieuwe auto. Helemaal verbaasd en huilend heb ik verteld dat ik 27 juli telefonisch de auto had verzekerd voor een jaar bedrag van 618,96 All Risk en de dame van Centraal Beheer zelfs de Renault Dealer heeft gebeld voor een bepaalde code. Niets aan te doen en heel vervellend was het volgens M Verkuilen en heel spijtig ben ik nu verzekerd voor een bedrag van 851,08 ! Ik heb gesmeekt om het telefoongesprek terug te luisteren wat niet mogelijk zou zijn. Ik heb ook gevraagd of ik een email kon ontvangen met de mededeling dat de auto nu wel verzekerd zou zijn. Ook dit was niet mogelijk ondanks mijn overstuurheid . Na een half uur weer gebeld te hebben en met de telefonische bevestig dat de auto verzekerd stond ben ik uren later en met enorme hoofdpijn mijn verjaardagsweekend ingegaan richting Apeldoorn!

Excuses en de premie betalen die ik 21 juli telefonisch heb afgesproken! ( Voor biede auto's) 4 uur vakantie pret terug! Evt boete van de RDW vergoeden. Weet nog niet of ik verzekerd blijft bij Centraal Beheer! Ligt aan de oplossing.

Centraal Beheer Achmea
    Beste Sylvia,

Ik heb je klacht gelezen en is in behandeling genomen door onze collega van de desbetreffende afdeling.

Ik verwacht dat je aan het einde van deze week bericht ontvangt.

Vragen?
    Stel ze gerust.