Klacht Centraal Beheer Achmea: Achmea luistert niet naar klanten, ook niet naar klachten van hun.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363293
Gebruiker
TCelik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 april jl. is onze auto (Volkswagen golf) uitgebrand in Eindhoven. Wij hebben een volledig-casco verzekering lopen bij Centraal Beheer Achmea. De manier waarop de afdeling 'speciale zaken' ons dossier in behandeling heeft is treurend. Wij worden al ruim 2 weken niet geïnformeerd over de stand van zaken, hoe lang het onderzoek gaat/mag duren. Wij hebben al verschillende malen contact opgezocht met dhr N. Scheepens, maar dit met weinig resultaat. Beloftes worden niet nagekomen, mailtjes worden niet beantwoord en als wij bellen wachten we minimaal 24 uur op antwoord. Wij hebben op 26-4-2019 samen met mijn zoon een klacht ingediend, doordat hij ons niet helpt zoals toebehoren en zijn afspraken niet nakomt. Vandaag op 29-4-2019 werden we gebeld door N. Scheepens waarom wij een klacht hebben ingediend en omdat mijn zoon heeft gebeld (waar ik bij stond) dit door gaat geven aan betreffende afdelingen. Dit komt over als straf richting ons, omdat wij een klacht hebben ingediend worden we eigenlijk genaaid door Centraal Beheer.

De oplossing

Helderheid creëren richting ons wij zijn nog steeds een klant van Achmea en zo willen wij niet behandeld worden. Wij hebben nu al ruim 2 weken geen auto en wij hebben ook woon/werk verkeer en afspraken bij de huisarts staan. Hierdoor kunnen wij weinig doen thuis.



1 reactie

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

    We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

    Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

    We sluiten de klacht op deze site af.

    Met vriendelijke groet,

    Klachtenmanagement Centraal Beheer

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TCelik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben nog niet benaderd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?