Klacht Centraal Beheer Achmea: afhandeling inbraak na 2 wk nog niets gehoord.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125585
Gebruiker
johanna
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandaag gebeld met centraal beheer. 2 weken geleden papieren gestuurd na inbraak in huis zoon. Hij is slechthorend en daarom ben ik contactpersoon. Kreeg te horen dat het nog onder op de stapel lag en nog niets mee gedaan was. Gaan nu pas een expert inschakelen dus weer afwachten wanneer hij langs komt. Er is veel gereedschap weg dus nu al 2 weken gereedschap lenen van collega's . Wat als ik vandaag niet had gebeld? Lag het waarschijnlijk volgende week nog onder op de stapel.
Hele SLECHTE service van centraal beheer. Al rompslomp genoeg van de inbraak en dan moet je ook nog zelf achter je schade aangifte aan.

De oplossing

versnelde afhandeling. Dit lijkt nergens op. Nu eerst weer wachten op expert en dan maar weer wachten op uitbetaling

2 reacties

  1. Auteur
    Centraal Beheer Achmea
    Datum
    Beste,

    Erg vervelend om te lezen dat er bij je zoon is ingebroken.

    Bij een inbraak schakelen wij vaak een expert in om de schade vast te stellen. Helaas kan het soms enige tijd duren voordat de expert langs is geweest en alles afgerond is.

    Naar aanleiding van jouw klacht zal ik de klacht doorsturen naar onze schadeafdeling. Ik hoop voor je op een zo spoedig mogelijke afhandeling maar ik vraag ook je begrip voor de afhandeltijd.

    Met vriendelijke groet,

    Peter van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    webcare@centraalbeheer.nl
  2. Auteur
    johanna
    Datum
    Zoals u het nu omschrijft duurt het lang bij de experts. Dit klopt echter niet. Na mijn telefoontje naar centraal beheer Omdat ik al 2 weken niets gehoord had werd er pas een dracht gegeven aan de experts om een afspraak te maken. Deze belde binnen 1 dag. De fout ligt dus bij centraal beheer omdat er nog niets mee gedaan was en NIET bij de experts dus daar kan het niet op afgeschoven worden. Als CB eerder een expert had ingelicht had ik nu niet nog anderhalve week hoeven wachten op hun.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johanna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen