Klacht Centraal Beheer Achmea: afhandeling inbraak na 2 wk nog niets gehoord.

johanna

Vandaag gebeld met centraal beheer. 2 weken geleden papieren gestuurd na inbraak in huis zoon. Hij is slechthorend en daarom ben ik contactpersoon. Kreeg te horen dat het nog onder op de stapel lag en nog niets mee gedaan was. Gaan nu pas een expert inschakelen dus weer afwachten wanneer hij langs komt. Er is veel gereedschap weg dus nu al 2 weken gereedschap lenen van collega's . Wat als ik vandaag niet had gebeld? Lag het waarschijnlijk volgende week nog onder op de stapel.
Hele SLECHTE service van centraal beheer. Al rompslomp genoeg van de inbraak en dan moet je ook nog zelf achter je schade aangifte aan.

versnelde afhandeling. Dit lijkt nergens op. Nu eerst weer wachten op expert en dan maar weer wachten op uitbetaling

Centraal Beheer Achmea
    Beste,

Erg vervelend om te lezen dat er bij je zoon is ingebroken.

Bij een inbraak schakelen wij vaak een expert in om de schade vast te stellen. Helaas kan het soms enige tijd duren voordat de expert langs is geweest en alles afgerond is.

Naar aanleiding van jouw klacht zal ik de klacht doorsturen naar onze schadeafdeling. Ik hoop voor je op een zo spoedig mogelijke afhandeling maar ik vraag ook je begrip voor de afhandeltijd.

Peter van het Centraal Beheer Webcareteam
    055 579 8000
    webcare@centraalbeheer.nl
    johanna
    Zoals u het nu omschrijft duurt het lang bij de experts. Dit klopt echter niet. Na mijn telefoontje naar centraal beheer Omdat ik al 2 weken niets gehoord had werd er pas een dracht gegeven aan de experts om een afspraak te maken. Deze belde binnen 1 dag. De fout ligt dus bij centraal beheer omdat er nog niets mee gedaan was en NIET bij de experts dus daar kan het niet op afgeschoven worden. Als CB eerder een expert had ingelicht had ik nu niet nog anderhalve week hoeven wachten op hun.

johanna

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?