Klacht Centraal Beheer Achmea: afkoopwaarde belegginspolispolis

ed

ik heb per 31-12-2014 mijn aandelenpolis gestopt en krijg een waarde uitbetaald van 14-01-2015. daar ik gestopt ben per 31-12-2014 en ook mijn premie niet voor januari betaald beleg ik dus ook niet in januari. hierdoor is mijn afkoopwaarde gedaald ten opzichte van 30-12-2014.

graag wil ik de afkoopwaarde van 30-12-2014 uitbetaald krijgen

Centraal Beheer Achmea
    Beste,Wij hebben je klacht in behandeling genomen en bij de juiste afdeling gelegd. Zodra wij meer weten stellen wij je op de hoogte.Groet,Natasja van het Centraal Beheer webcareteam
    ik wacht af.............
    ed
    ik vraag me af wat er met de 10 dagen reactiebeleid gebeurd is bij centraal beheer
    Centraal Beheer Achmea
    Beste Klaase,Mijn collega van de afdeling uitkering heeft jou 30-01-2015 gebeld. Helaas zonder resultaat. Hij zal je vandaag nog een keer bellen. Krijgt hij je niet te pakken, dan krijg je ook nog een brief met een terugbelverzoek. Dit krijg je vandaag of morgen binnen.Heeft het hoge spoed, dan kan je bellen met 058-2345375.Groet,Ronald van het Centraal Beheer webcareteam
    ed
    ik heb al een aantal keren aangegeven niet gebeld te willen worden. Deze afdeling weet hiervan, wat ook in emails duidelijk is geworden.
    als u mijn brief en email goed leest staat erin dan ik STOP per 31-12-2014. en niet doorbeleg wat u dus wel gedaan heb. gewoon graag uitbetalen van afkoopwaarde van 30-12-2014 zoals deze in de brief staat die u mij gestuurd hebt in deze.
    ed
    Ik wil een concreet antwoord en anders niet. Op papier en op deze klachtenkompas.
    Centraal Beheer Achmea
    Beste Klaase,Na aanleiding van je laatste bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling die over jouw beleggingspolis gaat. Hetgeen waarom de waarde op 14-01 hebben betaald is telefonisch makkelijk uit te leggen. (wettelijke regelingen) Helaas wil je geen telefonisch contact en gaan wij jou dus per mail of brief proberen uit te leggen waarom de handelingen zijn gebeurt m.b.t. jouw polis.Je kan dus binnenkort schriftelijk antwoord verwachten.Met vriendelijke groet,
    Peter van het Centraal Beheer Webcareteam
    ed
    na een week gewacht te hebben nog steeds geen reactie via email of brief. ze blijven de klant aan het lijntje houden. volgens mij zijn ze de wetboeken aan het napluizen om de klacht linksom of rechtsom teniet te doen.

ed

Ook een klacht indienen over Centraal Beheer Achmea?